2011-07-25 Temavecka gult

(Humlan) Nikon D7000, 1/2500 sek, F/3, +2/3ev, ISO100, 55mm, Bländarprioritet, Blixt

Jag har kommit på att det är svårt att bara gå ut och fotografera något bara för att publicera bilden på bloggen. Det blir att man ibland bara tar en bild för att man ska det. Därför har jag tänkt börja med ett tema varje vecka för att jag då måste utmana och variera mig, men samtidigt ha något vettigt att gå efter. Måndagar är början på ny temavecka och då presenterar jag även nästföljande veckas tema. Det blir alltså sju temabilder per vecka. Men vi kör på ett tag så får vi se.
---
Idag så börjar jag med en temavecka där färgen gult skall vara framträdande.
Vi börjar med en gul blomma med en humla som modell (nej det är inte en maskros).
Nästa veckas tema är Kust & Hav.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0